Jabra i Logitech podpisały umowę o współpracy. Zestawy słuchawkowe będą oferowane pod wspólną marką „Logitech powered by Jabra” .
Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych oraz firma Logitech chcąc w pełni wykorzystać możliwości Unified Communication (UC, komunikacja zunifikowana) podpisały umowę dystrybucyjną. Zgodnie z jej zapisami Logitech będzie oferować zestawy słuchawkowe pod wspólną marką „Logitech powered by Jabra”.Wybrane zestawy słuchawkowe Jabra będą sprzedawane do partnerów i klientów biznesowych Logitech od lipca 2011 roku na rynkach Ameryki Północnej. Jeszcze w tym roku, w drugim etapie, zestawy pod wspólną marką będą oferowane na całym świecie. Połączenie szerokiego kanału sprzedaży i powszechnie znanej marki Logitech z wysokiej jakości zestawami słuchawkowymi Jabra, to pierwszy krok firmy Jabra w powiększaniu liczby odbiorców w różnych kanałach sprzedaży w Ameryce Północnej, gdzie dotąd ta marka nie była obecna.
Jabra będzie kontynuować sprzedaż rozwiązań pod własną marką do dotychczasowych partnerów, a zespół dedykowany przedsiębiorstwom nadal będzie oferować rozmaite rozwiązania komunikacji zunifikowanej opartej o rozwiązania sprzedawane pod marką Jabra.
Naszym zamierzeniem jest osiągnięcie pozycji lidera w obszarze rozwiązań UC, a umowa z Logitechem jest poważnym krokiem do osiągnięcia tego celu. Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc ogłosić porozumienie z Logitechem. Wierzymy, że dzięki temu więcej ludzi zdecyduje się wykorzystywać zestawy słuchawkowe Jabra w Unified Communication.” – tłumaczy Mogens Elsberg, Dyrektor Generalny GN Netcom. –„Dodanie rozwiązań głosowych do komunikacji zunifikowanej jest jedynym z kluczowych elementów przy wdrażaniu i przyjęciu tych technologii. Oczekujemy, że połączenie wysokiej jakości sprzętu Jabra z marką Logitech i szerokim kanałem sprzedaży zwiększy świadomość roli zestawów słuchawkowych w UC.”
“Współpraca z GN Netcom umożliwia firmie Logitech na stanie się dostawcą kompletnych rozwiązań do komunikacji zunifikowanej” – powiedział Gerald P. Quindlen, Dyrektor Generalny Logitech. – „Dzięki temu możemy dostarczać pełne portfolio technologii związanych z IT – od sal konferencyjnych wyposażonych w sprzęt do wideokonferencji LifeSize przez produkty przeznaczone do PC-tów, Mac-ów po tablety, kamerki internetowe, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące.”
Pierwsze produkty sprzedawane pod wspólna marką “Logitech powered by Jabra” to:
• Logitech BSP420 USB Speakerphone (Jabra SPEAK™ 410),
• Logitech BH970 Wireless DECT Headset (Jabra GO™ 6430)
• Logitech BH870 Wireless Bluetooth Headset (Jabra PRO™ 9450)
Link do strony artykułu: https://wycieczki.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/strategiczna-wspolpraca-jabra-i-logitech